Shit Burqueños (New Mexicans) Say

Playlist Mode: Off
Autoplay:
Countdown: 3

Comedy

  • favorite
    Favorite
  • Rate upRate down
    4.8 Rating
  • facebook share twitter share delicious share stumbleupon share
    Share

  • 837,535 Views
837,535 Views
Title Shit Burqueños (New Mexicans) Say
Description We finally compiled all the weird things that people who live in Albuquerque say. Let us know if we missed anything.

Facebook:
http://www.facebook.com/blackouttheatre

Website:
http://www.blackouttheatre.com
Category Comedy
Views 837,535
Rating4.8 out of 5
Duration01:41
Published2012-02-07
Tags
Languageen
Link
Embed

Recent Comments

rose lenee

LOL! I hear people in ABQ talk like this everyday.How do you get down from a car if you're not on top of it?Huh, I never seen a black hole at the beach o.0.How is every kind of soda called a coke?I'm too drunk to walk lets drive that's why this state has a national high drunk driving fatality,because theirs so many stupid people here that don't make sense.Some people in NM sound so stupid and they act like it too.It annoys and amazes me how so many people here are so ignorant and backwards.

13maya1

I cant stand this pinche gringa lookin fool acting like some ruka from the barrio...keep trucha

Lawless Rodriguez

i miss the beach 2 man that **** waz fun

View All 14 Comments Submit a Comment

rose lenee

LOL! I hear people in ABQ talk like this everyday.How do you get down from a car if you're not on top of it?Huh, I never seen a black hole at the beach o.0.How is every kind of soda called a coke?I'm too drunk to walk lets drive that's why this state has a national high drunk driving fatality,because theirs so many stupid people here that don't make sense.Some people in NM sound so stupid and they act like it too.It annoys and amazes me how so many people here are so ignorant and backwards.

13maya1

I cant stand this pinche gringa lookin fool acting like some ruka from the barrio...keep trucha

Lawless Rodriguez

i miss the beach 2 man that **** waz fun

Lawless Rodriguez

im 2 drunk 2 walk i'll drive hahaha lol that me.............

lisbetsb

Why are you going to hate on somebody like that? Just because she's smart and funny that makes her not a "real" new Mexican? Where's all that irrational anger coming from? I love these videos. There should be more.

MXKS5

CHECK OUT THE NEW ***** ALBUQUERQUE ANTHEM ****** SONGS SUPER DOPE JUST TYPE IT IN THE SEARCH BAR!!!

yothazme2

I love this video so much

silentsilver543

I think she is gonna be at the state fair this year.

silentsilver543

Do I really sound like that?

Sweetpeach071

Bahahaha this is hilarious, I gre up here in Albuquerque and this stuff is right on! Even though I never spoke like this, but do cringe when I hear this stuff, so funnyyyy,

BallerinaLovers0890

Meet me at the fair

absinthe64

The title should be things Mexicans say, Not things New Mexicans say!

LeNXoXoKaItO .

Dude you have no idea how much this is me...I catch myself on it sometimes and I just laugh all the time!

Maria Collamar

**** . I've turned out to be hugely jealous of my nephew. He's actually been single always and forever. By a cheat, he's got a model to love him in no time. How is that thinkable? He informed me he used the Cupid Love System (Google it!) I wish someone attractive told me that... I've not before seen him so content. Sort of makes me feel bad.

Submit a Comment

OMFG | WTF | ROTFLMAOOO

Comedy